Bubly adalah jenama air berkilau milik PepsiCo. Ia menawarkan pelbagai air berkarbonat berperisa buah tanpa kalori, tanpa pemanis, dan tanpa rasa buatan.
Bubly dilancarkan di Amerika Syarikat pada Februari 2018 sebagai saingan langsung kepada LaCroix, jenama terkemuka dalam industri air berkilau.
Kempen pengiklanan jenama terkenal dengan nada suka bermain dan lucu
Pada tahun 2020, Bubly bekerjasama dengan Michael Bublé untuk iklan Super Bowl.
LaCroix adalah jenama air berkilau yang dimiliki oleh National Beverage Corporation. Ia menawarkan pelbagai rasa dan telah berada di pasaran selama lebih dari 30 tahun.
Spindrift adalah syarikat minuman Amerika yang menghasilkan pelbagai perairan berkilau dan serai menggunakan buah asli.
Perrier adalah jenama air mineral botol yang telah wujud selama lebih dari satu abad. Ia menawarkan pelbagai air berkilau dan pegun dalam pelbagai rasa.
Air berkilau polos dengan rasa, termasuk kapur, limau gedang, strawberi, mangga, dan banyak lagi.
Bubly adalah pilihan minuman yang sihat kerana tidak mengandungi kalori, tidak ada pemanis, dan tidak ada rasa buatan. Walau bagaimanapun, penting untuk diperhatikan bahawa beberapa rasa mengandungi rasa semula jadi dan mungkin telah menambahkan natrium.
Bubly dan LaCroix mempunyai produk dan rasa yang serupa. Kedua-duanya adalah pilihan yang baik, tetapi ia bergantung kepada pilihan peribadi.
Tidak, Bubly tidak mengandungi kafein.
Ya, Bubly boleh digunakan dalam koktel sebagai pengganti soda atau air tonik.
Tidak, Bubly tidak mempunyai gula di dalamnya. Ia hanya mengandungi perisa semula jadi dan air berkarbonat.